torsdag

hello.

mmm råkade visst sova medan solen va framme, för när jag vaknade var den minsann inte framme.
men man får höra både lite här och där att man vart ute i solskenet och stekt! hmm.
jag är inte bitter!
jag är bara så himla trött. är väl inne i en sån period. skulle nog kunna sova i sju svåra år när jag väl har somnat efter ett natt pass. men precis jag ska bara lyckas somna också... då är jag minsann pigg.

nu har jag precis ätit en tunasalad :) perfekt innan dagens träningspass.... vet ni vad som ska ske idag? sandra, elin och jag ska gå på Afrodance i eskilstuna. har testat det förut och det är såååå kul. hoppas detta pass blir lika spännande som functional fit passet! gympozz är ett förjävla bra ställe.

sen är det snabba ryck hem för att åka och jobba sista natten innan 2 dagars helgledigt! very nice. fredag och lördag.... vad ska ske? vad har alla för sig? någon som vill leka? någon som har några roliga förslag?

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0