tisdag

jiihooo snart snart snart ska jag sätta mig i bilen och dra mig mot köping och slingan på torget där världens bästa frisör finns. :) jag ska bli vårfin i skallen. det var på tiden. den senaste veckan har jag halvt spytt på mig själv när jag kollat mig i spegeln!
det blir klipp och sling-som vanligt!

sen blir det full rulle hem för att få nått i magen innan jag, elin och sandra ska iväg till e-tuna för att köra ett träningspass... idag kör vi på Functional Fit. :)
det jag är super duper as sugen på är ju den afrikanska dansen på torsdagar, men det får bli nästa vecka för nu på torsdag har jag annat för mig! men jag har dansat det förr, och det är så satans kul. rythm, boom boom. :D haha.

och inatt är det åter igen dags att gå till jobbet. tänk att det reda hae swischat förbi en vecka utan kneg!
mmm tisdag, lördag och söndag jobbar jag denna vecka. men det ska nog gå hur bra som helst! :) möte imorron också, MINDRE kul. men men, det ska nog gå smärtfritt till :)

nej på med spacklet! fram med kammen! :D haha.
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0