tisdag

tjohooo lovers!

nje kunde absolut inte sova natten som var så jag satt uppe och pluggade hela natten och inväntade att det skulle bli morgon och att henke skulle åka till jobbet så jag fick skrammla i köket utan att väcka honom. haha
tror jag somnade vid 11 imorse. nje vaddå??? är det inte normalt att vilja vara vaken 24 timmar?

fick iaf några ynka timmars sömn innan klockan ringde.
för idag var det träning i eskilstuna igen. functional fit var det som stod på schemat! satan i gatan vad elin och jag körde hårt. vilket pass det blev. så bra pass då det både är styrka, kondition, balans. tror instruktören visste om alla mina brister. ;)
-jahaaaaa, hade man muskler där också? :) haha.
ett förjävla bra sätt att forma kroppen. hej beach 2010.

nu sitter jag på jobbet med skolböckerna bredvid mig. behövde en kort paus bara.
min SUPER gravida vän och arbetskamrat var och hälsade på oss nattisar nyss. Fika fika. :)

nejjeeee...... dags att köra vidare!

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0