söndag

aningen drygt att vakna upp idag.
ännu jobbigare när man märker att man har satans ont i tån, det sitter någ en glasflisa vid nagelbandet och näää jag får inte bort den. :(
ännu jobbigare när jag inte hittar min cykelnyckel.

meeeeen ojoj det var väldans kul igår måste jag säga.
tror att mina kära stockholmsvänner kan tänka sig att komma hit igen :D

vi började kvällen hos malin... det blev ganska mycket folk dör tillslut, så efter ett tag så drog vi vidare till kungsörs ända klubb-jonis. där dansades vill jag lova..

idag har vi haft en mysdag. vi har visat oskar, joel och gurra kungsörs torp och kungsudden. vi gick även upp till drottning kristinas ridbana plus att vi dansade runt midsommarstången. det avslutades nere vid vattnet där nöjet var att lyssna på pojkarna. dom är så djupa i sina diskutioner :) skulle kunna sitta och lyssna på dom en hel dag och fortfarande vara nöjd med dagen. :)

nu inväntar jag att få åka till mamma och äta påskmat! MUMS!
det ekar nämligen i alla skåp här hemma. har INGENTING att käka.
det blir handling imorron tror jag! haha.

och sen ska jag hem till familjen johansson/wallon och mysa och kolla på hur långt de har kommit i huset.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0