söndag

tjohoooo vilken toppen dag jag har haft!

sandra, elin och jag har snurrat runt i stan hela dagen.
ojoj, det blev kanske världens snyggaste leggings och kanske världens snyggaste top till dom på carlings.
sen så hittade jag kanske världens snyggaste kjol.
och kanske världens snyggaste spetshandskar (skiter i vad dummis sandra och elin säger)  haha.... jag älskar dom. ;)
sen köptes det lite småkraffs också i form av sjönhetsprdukter. träligt och handla men nödvändigt o ha.

hehehe... idag har jag drygat som fan på stan.... elin o sandra har dött ett antal gånger pga mig. moahahaha... men erkänn, jag gör det hela liiiiiite roligare! :D
meeeen i bilen hem blev det raj raj... fan ibland är det bara så kul att åka bil att jag aldrig vill kliva ur. HAHAHAH.

Det blev mat och fika i stan innan vi gick till vattenpalatset för att soooooola.
så aaah fan vad brun jag är nu ;)


kaffelatte och negerboll ( ja det heter så, det står så på mammas recept)
MUMMA!

nu ska jag dega och seega i soffan medan henke kör hårt i badrummet men The sounds skrålande i högtalarna. underbara stenhårda perfekta the sounds! :D
mmmmm vet ni vad jag fick höra idag? att vi har fucking jävla kloakråttor här hemma nu medan avloppet är avstängt. TUR att man har haft dörren stängd, kul o vakna med dom i sängen ;) FYYYYYY!

5 nätters jobb framför mig. :( sen äre fest!
*måndag-gym
*tisdag-functional fit
*onsdag-?
*torsdag-body step up
*fredag-vila
*lördag-gym
*söndag-bakiiiis!

JAAAAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0