senare

mimmi, sandra och jag hade ett BRA pass på gymmet.
själv så tog jag mig i kragen och körde 15 km på crossen... INTE illa pinkat!
och sedan tog jag mig ett benpass eftersom det är bara ben som gäller på kryssningen på torsdag! ;)

sen hem till familjen wallon/johansson för att bära grenar och kvistar till förbannelse som de har fått på hela trädgården efter att ha beskärt alla träd. meeen i utbyte fick jag låna deras dusch (eftersom vi renoverar badrummet) mat och kaffe.
så medan mimmi lgade världens godaste lax så var jag barnvakt åt en galen felix. hihi. den ungen är mer vild än tam. haha.

nu sitter jag på jobbet, och det har vart ganska mycket att göra fram till nu.
så nu ska jag sätta igång och läsa min bok som jag måste göra i mitt skolarbete. :P det är en fördjupningsuppgift. men det ska nog gå vägen. om jag är duktig nu kan jag juh ha en trevlig helg med kryssning osv.

imorron är det tisdag igen. och med det kör vi ett pass i eskilstuna. functional fit. :D längtar! asså det träningspasset är såååå kul. man blir totalt slutkörd och man känner vekligen hur mycket skillnad det gör. :D

neeeeejjjjj nog om det. nu: LÄSA!

puss och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0