onsdag

en dag med mycket att göra.
jobbnatten gick smärtfritt till och det flöt på bra! :)

klockan 14 hade jag möte med jobbet så det var bara att pallra sig upp efter några timmars sömn. eeh det går bra bara man kommer upp, men usch vad det kan va skönt att trycka på snooze 10 ggr! haha.
och ja, mötet gick bra! :)

sen hem för att snabbt byta om för att åka till gymmet. där körde mimmi och jag ett svättpass på löpbandet. gick väldigt bra!
hej då kalorier.

kom precis hem från mamma där jag snodde duschen.
hon hjälpte mig med en sak också, så nu får morgondagen komma. jag är redo!
imorron efter dagens aktivitet blir det iaf en matbit i västerås city. yeah. :) mysigt mysigt! en dag med goda vänner och roligheter är en lyckad dag.  <3

nu ska jag iväg och gästa mimmi och bäbis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0