natten till torsdag

klockan är 3 och här sitter jag på jobbet.
detta går som på räls och snart har jag bara 1 natt kvar av mina 5.
ja jag är faktiskt duktig! :)
dessutom har jag legat på som tusan med mina skolarbeten... så när helgen kommer kan jag ta ledigt med GOTT samvete.
mmm på lördag ska vi fira sandra som snart fyller 25.
det blir en hemma fest hos henne innan vi drar ut på krogen. denna gång blir det västerås.



mamma och jag drog till gymmet nu på kvällen också...
det blev 1 mil på crossen och 2,5 km löpning.
men det jag ser fram emot i träningsväg är det nya passet i eskilstuna som vi ska testa på.
eller ja det är nytt för mig. vi ska köra ett bodystep-pass. :D det är innan den afrikanska dansen så förra veckan medan vi satt och väntade på det passet tjuvkikade vi på bodystep-passet och det såg ju bara sååå kul ut. Hög musik, dans inspererat och med massa konditionsövningar!
ojoj jag har vart så effektiv denna vecka. tränat satan och tjänat storkovan ;)

men guuud vilken söt tjej jag ser på mtv just nu... vad kan hon heta? vääänta...  selena gomez hette hon. :D vilken skönhet!



hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0