måndag

hej o hej!
det blev en mysig kväll igår då vi var hemma hos mimmi och jocke och drack vin och spelade lite kort. vissa av oss körde prämier grlillningen igår också och då SKA MAN SITTA UTE! brr brr. :)

idag tyckte jag att vi skulle åka in till stan och som vanligt fick jag som jag ville ;) haha.
det var jag, sandra, henke, ante, idling och linus.
blev en del smått och gott. plus lunch ute plus fika :) hihi.

sen åkte vi och storhandlade mat till vårt ekande kök.
linus var så duktig som körde kundvagnen.
det började med att han var vårt adopterade son, sen hade jag fött ut honom 1.90 lång sen var vi båda barn till henke. då var det raj raj på ICA! hahhaa.

sen bar det hemmåt.
blev gymmet med sandra. körde fan stenhårt.  :)

sen snodde jag duschen hemma hos sandra innan våran disney kväll. idag blev det skönheten och odjuret. BRA SKIT! :)

nu kurrikurrar magen! dags för en matbit!

 

*imorron ska jag till frissan och bli vårsnygg i håter :)

*imorron ska elin, sandra och jag till e-tuna och träna. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0