måndag

nejje det gick inte så bra o sova inatt asså...
så klockan 3 gav jag upp och satte på datorn och tv:n.

nu har jag iaf precis kommit hem efter att ha vart och storhandlat mat i eskilstuna. Ica ekängen.
äntligen ekar det inte i alla skåp här hemma. ;)

nej nu ska jag chilla i solen ett tag innan jag ska dra mig iväg till gymmet.
idag ska jag hårdköra på lörbandet och crossen och få bort chipsen som jag moffade av igår... och colan.. ööh och godiset ;) hihi.
mmmm en sån där härlig dag då man är en risktg soffpotatis med alldeles för mycket snask runtomkring, det är då jag mår som bäst!!! NOT!

bläää, ny vecka nya tag! :D

inatt är det jobb som står på schemat!

:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0