måndag

jahapp då var det måndag. 1 natt avklarad på min super vecka 4 till att göra. ojoj inte lätt att jobba ifatt och orka vara på topp, men det är juh jag som har hållit på och krångla och bytigt en massa turer, så det är bara att se nöjd och glad ut! jag fick juh med detta vara i fjällen och snart får jag åka på kryssning. :P så jag är allt annat än bitter kan jag säga! :D

nu håller jag på att laga mat. blir lax idag.
vet inte om jag ska äta nu eller äta efter gymmet.
ska dit med sandra vid kvart i 4. men jag blir lite osäker på om hon ska träna i huvud tagen då det står att hon har magkatarr på fejjan. hmm.

inatt hade jag braaaa flyt när det gäller mitt pluggande också. hoppas på att få en till enhet klar inatt! och en till natten efter det och.... ja ni fattar galoppen.

nej kolla maten.
ha en kuuulig måndag.

tjo fadderittan lambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0