måndag

vilken härlig dag. sol och värme.
becca och jag åkte in till e-tuna för att äta brunch och shoppa lite innan vi skulle hem till jenny och den nyfödda sötnosen. vilken gullgroda. fick hålla också :D hihi.

har köpt lite klistermärken och så till min resväska, så nu är den pimpad, såååå snyggt. :)
sen så blev det ett par cykelbyxor, JA JAG TYCKER DET ÄR COOLT, becca bara garvade... men va fan :) och en typ tankklänning. ball tjej. vet inte än om jag ska fixa lite på dom eller om de ska få vara som de är....

snart ska becca och jag hem till familjen johansson/wallon och hälsa på och ha en myskväll...

ikväll ska jag även åka till jobbet och hälsa på... julia ska få hjälpa mig med lite grejjer på datorn som jag inte fattar hur man gör, nu när man är månadsanställd ;) haha....

näää.... ner till solen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0