fredag

var på väg att skriva torsdag som rubrik, men helluu det är ju faktiskt fredag!
sista dagen i fjällen. idag har det till och med vart lite sol. :)
ikväll ska hela högen ner till hotellets restaurang där vi har bokat ett bord.

imorron när det av hemmåt. ska bli skönt!
det jag inte gillar är att vi kommer komma hem ganska sent, och då har jag en fest att gå på... men ingen dusch att duscha i. så innan galejjet måste jag sno en dusch nånstans. drygt!
våra vänner från stockholm kommer och gör kungsör. hahaha. så jag hoppas att vi kan slå på stort så man slipper skämmas!

nje funderar på att sätta på bastun.. men först ska jag dricka ut mitt glas med rödvin! härligt!

tjooooohoooo!
glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0