tralalalalaaa

sitter här på jobbet. relativt lugnt. :)
så himla mysigt när jag kom hit ikväll. adventsljusstakar i alla fönster och små röda julkulor som hänger lite här och där. mysigt mysigt! :)

idag ska mimmi och jag åka in till stan och storhandla. man kan väl säga att det ekar i kyl och skafferi. illa. men det blir det ändring på.

(mimmi, ska ni in o kolla på köping-kungsör imorron??)

hahaha yes!!! jag har kommit på vad jag ska ge henke i julklapp. trodde jag hade slut på fantasi och att det skulle bli han som skulle välja sin present, men icke. att jag inte tänkt på detta tidigare!!!! vilken bra flickvän jag är. det här kommer bli sååå kul att ge bort. hihi! :D det är något jag själv super duper jätte gärna vill ha själv.

nehepp nu fick jag larm. see ya later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0