torsdag

liiiiiite trött idag. haha. självförvållat jag vet. kom hem halv 5. :)
sist kvar var jag, julia och erika. tror vi aldrig släppte buzz knapparna. sååååå kul spel. och singstar också för den delen. fan vad vi ylade. en riktigt riktigt lyckad kväll. förstår inte varför vi inte gör sånt här oftare?! det är juh supermysigt, man skaffar en helt annan gemenskap plus att man har nått nytt och roligt att prata om på jobbet! lovely! mer sånt. :D

oooh nu kom posten... min nya fina kalender för 2010 ska vara med tror jag. fick iaf ett mail igår där dom sa det. hoppas hoppas. :)
den jag haft nu har vart så bra plus att den är så fin när man får designa den själv.

idag ska jag jobba kväll... mmm det var ca 6 månader sen jag gjorde. haha, känns som jag får leka följa john idag. kommer inte ihåg hur man gör. :P
och imorron ska jag jobba förmiddag... ojojoj, det var också 6 månader sen jag gjorde. knepigt det där.

imorron kommer jossan, cicci och lindha hem. tänk att det redan gått 2,5 vecka sen jag kom hem. dom här veckorna har bara flygit fram. känns fortfarande som att det var igår. det bästa är att jag fortfarande tycker det är absolut helt ljuvligt att vara hemma. jag ÄLSKAR MITT HUS. :)
vi får väl se om det blir nån vin kväll med tjejerna för att disskutera allt som hänt, hinna ikapp liksom. kanske kan bli en kortvisarkväll också, I dont know. ska bli sååå skönt o få hem dom små liven ;)

nej nu ska jag hämta posten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0