torsdag

natten gick hur bra som helst. hade dock hänt en del på 2 månader så det var lite nytt att ta in, men carina visade vägen hela natten! mmm jag har faktiskt saknat stället. känndes hur bra som helst att vara tillbaka. yeah!

henke ringde och väckte mig vid halv 1 idag. han undrade om jag skulle med och äta lunch på kungsudden vid 1. och det säger man juh aldrig nej till. så när jag sitter och väntar på att han ska komma och hämta upp mig ringer det på dörren. är det en tv licens snubbe? är det henke som drygar med mig bara för att jag ska behöva gå fram till dörren?
och vem står där och trycker??? jo bror! vad iiii gör han hemma i sverige nu?
deras resa var planerad till februari typ. men nejdå, dom kom hem efter 1 månad istället för 5-6 månader. varför??
rånade, japp
dåligt väder, japp
konstiga människor som man ej kan lita på, japp

så helt plötsligt har jag en bror att fira jul med, han som var så jävla kaxig att han skulle vara borsta över jul.
fan vilken otur dom måste ha haft.
på min resa har vi alltid kännt oss trygga, mer eller mindre. vi har nästan alltid haft okej folk att dela rum med, har aldrig kännt att man inte kan lämna kvar sin väska på rummet. har inte sett röken av droger.
synd på en sån stor (livsförändrande) resa.

yao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0