tisdag

lite jobbigt är det att bli väckt kl 10 för att bli frågad om man vill jobba samma natt... hehe. hur ska jag nu hinna vila och sova ut? :)
meeeeen ingen kan fatta hur skönt det är att iaf bli tillfrågad! så denna vecka blir det nattjobb tisdag och fredag! awsome.

hmm, vad händer idag?
min tanke var att följa med sandra till e-tuna. hon ska fixa sig i håret och sen att vi skulle ta en tripp till tuna park... men vet inte om jag orkar det nu när man ska vara vaken hela natten... hmmm. borde juh vara hemma och försöka sova lite.
för har jag verkligen pengar till shopping? NEJ!
men jag har heller inte koll på vad sverige har för höst och vintermode... har juh vart borta så pass länge att jag inte har nån koll och in till stan har jag inte heller hunnit åka.

nej det blir nu frukost och promenad.
och tjejkväll ikväll. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0