tisdag

hoho.

har sovit lite för lite tror jag. ställde klockan så man förhoppningsvis kan sova inatt! hoppas hoppas hoppas. :P

mimmi och jag har iaf nyss gått milen runt granhammar. ett riktigt pass. att köra fille i alla uppförsbackar tar på krafterna. men mimmi och jag har en pakt numera. operation pinne. haha. ska förhoppningsvis, eller nej vi ska ner till gymmet imoorn och kolla läget och prata priser med dom. nu ska här börjars träna igen efter 2 månaders semester! skönt.

ikväll blir det tjejkväll. desperate och trevligt sällskap. en tjejkväll men den större klanen av gängen. det var länge sen. mysigt. tisdagsmys.  <3

nu har henryyy och jag precis käkat. han ska iväg och jobba igen stackarn. inte ätt att vara eftertraktad... eller handlar det om att han kanske möjligen är lite för snäll. det var längesen han hade en ledig dag.

nu dusch. sen dö i soffan till kl 6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0