söndag

pappa skulle ringa om tid idag då vi skulle komma och äta fars dag lunch.... vilket han tydligen hade glömt bort, för helt plötsligt ringer han och frågar vart vi är?! inte den bästa starten när man jobbat natt och vill ha lite tid att vakna innan man ska iväg. haha. men maten var kanongod. och efterrätten underbar! mätt och belåten! :)

sen tror jag inte att jag lyft ett finger idag....

och nu sitter jag på jobbet. 3:je natten.

det träligaste just nu fast det absolut roligaste är att jag imorron kl 11 ska till köping och klippa och färga håret. ska man gå och lägga sig 3 timmar? eller vad gör man om man inte går och lägger sig? hmm.... vilket problem. men oooh vad det ska bli skönt o färga utväxten och klippa bort det som blivit slitet av all sol och, klor och saltvatten. ska dessutom göra en sak med håret som jag inte brukar, en liten förändring. :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0