söndag

hej o hej

vilken myskväll/natt det blev igår. tjejerna kom hem hit vid halv 7. vi åt köpmat (sallad) och snackade om resan osv. sen blev det visning av skydive filmen och alla bilder. trevligt! och vin blev det en hel del av också. jossan och lindha och halva cicci gick hem vid 1 tiden... så det var inte så sent men mmm skönt o ha dem hemma. :)

igår var henke marita och jag på utflykt till v-ås. det blev julmarknad skultuna. där blev det diverse smått och gott. lite snö på den platsen och det hade vart nice. mmm jag vet det är inte ens december men det är inte mitt fel ;) hehe
sen blev det IKEA. och erikslund.
'nya julgranskulor och granglitter
'beställning av nytt soffbord
'skrivbordslampa osv

nu ska henke och jag hem till mimmi och jocke. vi ska bli bjudna på middag :)

sen blir det nattjobb för min del. nice.
ha det fina firren.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stannade den andra halvan av Cissi kvar? :P

2009-11-22 @ 20:52:34
URL: http://retzina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0