raj raj

det blev en toppen dag idag.
trött som ett as dock när jag vaknade av klockan. skulle vara hos sandra klockan halv 2 för att åka in till e-tuna. skulle möta upp jocke, mimmi och fillebus för att förtära en lunch på HURTIGS! skagentoast! mumma.
köpte mina lösögonfransar. julklapp i form av kläder till fille. och inhandlade alkoholen till lördagen och onsdagen.

obs: man ska inte köra bil när man är trött och har jobbat natt och gått i stan en hel eftermiddag! haha. eller vad säger du sandra? eller är det cyklisterna som ska akta på sig?? är det bilens fel när man får motorstopp i en rondell? är det den andra bilens fel när man hade tänkt att köra om men det kom en snabb jävla bil bakom som ville föra och la sig på tutan. ja det var INTE mitt fel iaf! ;) haha.

nu sitter jag på jobbet igen iaf. går fin fint.

haha, fick ett mess av milfmimmi klockan 00:15 typ. det stog typ såhär: nu är det lördag. dags att korka upp snart eller?
sånt gillar man. :)

för imorron är det 25 års fest x 4. ute vid ulvesund. i matsalen. ska bli sååååå kul. och vi är taggade till tusen.
wiihoo!

okej, nu håller jag på att pissa på mig, så nu måste jag dra!
puss och sov gott.

Kommentarer
Postat av: Malin

men haaaaaallå! ring mig när ni åker in till e-tuna, jag var ju ledig i fredags!

2009-11-15 @ 18:35:03
URL: http://retzina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0