:P

vilken middag man kom på sen. ojojoj. henke och jag blev bjudna på tre rättersmiddag.
förrätt: gurksoppa.
varmrätt: fläskfilégryta m klyftpotatis och sallad.
efterrätt: creme brulee med vit chocklad och blåbär hallon.

helt underbart. asgott. we love. :)
tack kära ni!

natten går rätt långsam inatt.
men jag har vart flitig.
under tiden då vi inte har så mycket att göra och det har vart relativt fritt från larm så har jag hunnit plugga. skickade iväg mina uppgifter på mailen nyss. så nu får vi se vad domen blir imorron :)
behövde bara renskriva för jag hade allt klart i kollegieblocket redan. swisch swisch.

MÅNDAG! HEJ! MÅNDAG HO! ny vecka nya tag! yes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0