onsdag

hej o hej.
kan inte ens beskriva med ord hur skönt det är att sova i sig alldeles egna sköna underbara perfekta säng. haha. har sovit som en stock varje natt sen jag kom hem. hoppas det kan fortsätta så här. inte komma in i det gammla spåret.

ska snart åka iväg till mimmi, vi ska ut och gå en promenix, hoppas solen håller sig framme tills dess.
ja det är yttligare en sak som är rätt skönt att vara hemma igen, motion. min kondition är under all jävla kritik. flåsar sönder mig själv genom att gå upp för en trappa typ. inte ok. så fram tills jag mår 100% bra och inte snorar och småhostar så blir det promenader innan jag ska börja springa i skogen igen. och mimmi och jag skaffar oss ett nytt gym kort. :D och efter jul blir det nog lite härlig aerobics igen :) som jag har längtat!

vet ni vad jag ska göra på lördag??
ska hem till min kära mor på seans. :) ni vet sånt där möte med någon som tar en in i andevärlden. eller ja inte oss, dom kommer till oss kanske :D tycker sånt flumm är så spännande... så vi får se hur det går.

och på söndag ska man väl fira fars dag. (något jag gjorde för 6-7 veckor sen i NZ) trodde fan det var en internationell dag, men icke. hahahaaa.... inte så konstigt att varken jossan, lindha eller jag fick tillbaka normala tack sms efter att vi grattat våra pappor. hehe.
ska iaf hem till farsan på söndag för att förhoppningsvis förtära en frukost eller lunch medsan inga och kent är kvar! och så ska jag ha kortvisar stund. så jag måste skynda mig att fixa över och gallra mina kort till datorn. nya zeeland är iaf klart, det gjorde jag igår.

nej nu fick jag mess att mimmi är klar! så jag måste kila...
puss


skydive från nya zeeland. galet underbart! måste göras om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0