onsdag

hade möte klockan 9 imorse, så det var ingen idé att gå o lägga sig efter jobbet. men vad gör man i 2 timmar när man egentligen bara vill gå och lägga sig!? :) satte på en tvätt plus diskmaskin. hoppade in i duschen. ja.

mötet gick jättebra. vill inte säga mer än så.
har ett möte imorron också, vill inte säga mer än så.
har möte nästa vecka också om jag vill. det är en intervju med skolan jag sökt till våren. det kan jag säga.... men jag kan även säga att jag just nu känner mig superkluven. ååååh. inte lätt att betämma sig!

nu ska jag hitta på nått kul att tryckA I mig, är så hungrig.
sen ska jag ta en promenad.
sen??

puss


Kommentarer
Postat av: David

TILDA! Kan det vara så att du är på väg att bli LASAD? och att du därför funderar på att skita i att studera vid den där skolan du ville innan resan?!

2009-11-11 @ 18:20:02
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Mimmi

David, jag kan säga så mycket som att du har felfelfel... :)

2009-11-11 @ 20:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0