nice

kom precis hem från elin. det blev en tjejkväll med tacos i mängder, efterrätt tills man dör och disneyfilm. :) en riktigt lyckad kväll. sa jag att vinet var gott? :) haha
tack för ikväll girls.

imorron blir det att julpynta lite.
ställa fram ljusstakarna i alla fönster, sätta upp julstjärnorna i vardagsrummet osv.
och man får inte glömma att tända första ljuset. november har vart segt, men nu kommer snart december och det är fan en trevlig månad. :)

hmmm, klockan är snart halv 1, jag är lite lullig och min fina henke är inte hemma. han är iväg med herrklubben.
vad ska ske... kommer nog inte att kunna sova än iaf.
meeeeen jag fick juh en ny bok av lindhi..... Jenna Jameson- att älska som en porrstjärna. :) hehe. har smygkollat på bilderna och läst lite lätt. usch så mycket snusk. :)

jenna jameson




god natt mina vackra.

Kommentarer
Postat av: Andrea

åhh, den boken läste jag på 1½ dag i somras:) den är sjukt bra!! intressant och se va du tkr sen:)

2009-11-29 @ 22:48:11
URL: http://www.metrobloggen.se/andreaberglund

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0