måndag



skön dag idag. har tvättat alla äckliga kläder i backpacker väskan idag. så skönt. vissa saker som tex min handduk luktar urk och har vart fuktig i ca 5 veckor. så fuktigt hela tiden så aaah usch ja den har loksom aldrig fått chansen att torka även fasst den har hängt ute hela tätterna.

har även vart och storhandlat mat med henkes visa kort :) hehe. mimmi och jag tog en sväng till ica maxi i tuna. så nu ekar inte kyl, frys och skafferi längre. hehe.
blev en fika med sandra efter det. och inte glömma bort lilla fillebus som också var med såklart! fick en liten chock när jag fick se honom igår kväll. så stor han blivit. kan sitta och rulla runt. och vill helst stå hela tiden. :) söta lilla fillefjonkan. :)

nu ska jag iväg till familjen johansson/wallon igen för att kanske dricka kaffe??? :)

puss och ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: mimmi

jaaa kaffe blir bra! med skummad mjölk? ;)

2009-11-02 @ 18:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0