måndag

hoho.

ska börja med att skryta. fick MVG på hela första kursen. klar på 2 veckor. 200p. känner mig nöjd som tusan. :) mmmm har vart på kunskapsporten idag och hämtat nya kursen etik och livsfrågor! känner redan av att kolla i papprena att den är snäppet svårare. får se hur det går. :) taggad är jag iaf. skönt o veta att om jag fastnar så kan jag bara be om hjälp. meeeeeen som sagt vi får se hur det går. :D hihi
mitt mål är att denna kurs är gjord innan jul iaf.

nu håller jag på att städa och rensa min JÄVLA garderob. jag har förfan en walk in closet meeeeeeen jag får inte in en sak till. proppat! så jag har köpt två snygga kartonger från IKEA som jag ska packa ner kläder i. för mitt problem för tillfället är att jag inte vill kasta något. för det är inga fel på det. och eftersom jag är skitarg på mamma att hon inte sparade några kläder till oss i nästa generation ska jag inte göra det samma. jag sparar mina kläder som är superfina men inte är ett dugg inne just nu till mina barn. typ. :) bra va. så när detta projekt är klart så är det bara att shoppa på igen. för nu har jag plats igen :) hehehe.





ikväll blir det första gympasset. spännande.
nu är det hårdkörning som gäller.
älskar hösten och vintern när det gäller träning. är alltid så taggad då.
nu startar vi operation pinne. :D beach 2010. yeah!

peace

Kommentarer
Postat av: mimo

haha söt du är som ska spara dina kläder :p

2009-12-01 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0