lördagen

suck efter att ha varit vaken 34 h så fick jag sova..... i 4,5 h. sen tyckte henke att jag skulle gå upp tydligen. ZZZzzZZZzz :) så nu är jag astrött, IGEN!

var på en gruppseans hos mamma nu på kvällen. verkligen jättespännande. grejjen är den att det är juh verkligen så mycket som stämmer in. allt kan inte vara bluff, det går inte. det är faktiskt rent utav omöjligt. vissa saker kan personen som utför det omöjligt veta. mmmm jag fick en träff, och det som sas stämmde in så väl. mamma fick också en träff, och det var skrämmande sant.
nä, detta vill jag göra med mina "troende" vänner. vilken upplevelse. :D

nu sitter jag på jobbet och det flyter på som vanligt! :)

imorron blir det en fars dag lunch hos farsan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0