later..

mmm vårat gymbesök gick nog vägen... ska dit på lördag morgon och betala och få vårat kort till dörren.
annars såg det rätt bra ut, med fräscha maskiner o så. mmm detta kan va nått. vi börjar med 6 månader, med betalning varje månad så man inte behöver betala en klumpsumma..

annars är jag för tillfället rätt uttråkad. ingen rolig dag idag. händer liksom ingenting.

men det blir det ändring på imorron. då ska vi in till stan och kolla läget. :) måste kolla på födelsedagspresent till lilla bror och henke. fy vad jag tycker det är drygt med decemberbarn. det är tillräckligt svårt att hitta på nån bra julklapp, så måste man hitta present också.. :P
förslag?

sen jobbar jag imorron natt. fick lördagnatten också. så mmm jag får en trevlig lön den 27 dec. I LIKE!

*snart julbord*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0