fredag

hej hej alla vänner!

nyss hemkommen från en storhandling med mimmi, jocke och felix. nu har vi mat till jul, hehe :)

tjohoo, jag ska jobba inatt istället för imorron. känns super toppen. för imorron ska vi ha tjejmys hela kvälen lång. tacos och allt möjligt gött. vi kommer juh nämligen inte hinna ses så mycket i december, så vir har TYP en hel då fest. lindha drar tillbaka till oslo på söndag. och jossan jobbar julbord på torpet typ varje daaaaag. mallan går i skolan. cicci bor i v-ås. elin jobbar som en TOK... det är väl sandra och mimmi jag kommer se mest, men lika bra är väl det, eftersom jag BARA ÄLSKAR att vara med dom. :)
så imorron som sagt var, en helhärlig tjejkväll. I like. vin??

nje måste nog sova en skvätt om jag ska orka med natten. eftersom jag trodde att jag skulle vara ledig idag så ställde jag juh klockan så jag skulle kunna sova inatt.
ska plugga klart det sista inatt också... 200p avklarade på ett swisch. kommer ta mig exakt 2 fjuttveckor att bli klart med hela kursen. känns så himla toppen. haha jag som skulle börja i januari, men fick smygstarta lite om jag ville... nu är första kursen liksom klar och jag har hela december att ta mig an en ny kurs!
hoppas verkligen att jag orkar hålla in tempot och att jag tycker det är kul hela vägen.

gymmet imorron för att betala kortet. klockan 10. fyyyyyyy jag kommer vara trött.


trevlig fredag kära ni!
<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0