fredag :)

gud vad trevligt det är med fredagar ändå, även fast jag vet att jag ska jobba på söndag så är det något lite extra :P
har precis vart ute och gått med mimmi och fillebus. känns rätt bra att köra runt med barnvagnen faktiskt. ;)
vi hade mycket att prata om idag. ojoj. helt hes. haha

nu ska jag sätta mig med mina STUDIER! :) idag ska jag köra igenom begreppet hälsa. vad betyder det för mig? vad gör jag för att uppnå det? osv. askul.
sen ska jag söka upp på internet en definition på hälsa och analysera.
och sist men inte minst ska jag intervjua 3 personer i olika åldersgrupper om just hälsa.
det blir mamma tror jag, henke och felix. den sistnämda blir juh lite klurig då han inte pratar än så jag tar hans mamma till hjälp. ;)

btw- måste jag bara få berätta att min lärare för denna utbildning verkar vara helt underbar. så stöttande, så positiv. I LIKE! :) gillar henne skarpt. det förenklar juh ganska mycket faktiskt.

ikväll blir det nog hockey. henke är juh med och jag har inte sett honom spela hockey på jaaaa.... I dont know. LÄNGE! kommer nog till andra perioden då jag inväntar familjen johansson/wallon. vill inte gå själv :P

IDAG KOMMER THAILANDSRESENÄRERNA HEM!!!! guuuuuud vad mysigt vi ska ha imorron. välkomna. :)

puss puss.

 

min almanacka finns att beställa på

www.personligalmanacka.se

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack!

2009-11-20 @ 15:20:00
URL: http://mahuldao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0