fredag

när jag vaknar imorron ska jag och sandra åka in till stan. har inte vart in till stan på 2,5 månad pga resan. så jag har ingen koll alls på svenskt mode. så det ska bli kul. inte för att jag har några direkta pengar att göra av med, men det är juh alltid kul att följa med som smakråd.
ska handla lösögonfransar till lördagens fest! hehe. min outfit är klockren. kommer känna mig så snygg på lördag! jag gillart! :)

faaan vad det är kul att spela badminton. och att spela med grabbar! inte skolfasoner med fjantiga flickor ;)
vi var ett gäng på 6 st idag så vi körde på med en massa dubblar!

vi har vart så flitiga här på jobbet inatt. känns toppen. är inte ett dugg trött. :)
ska se om jag hittar nått mer jag kan sysselsätta mig med innan morgonsysslorna sätter igång.

nehepp. hej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0