:(

att man skulle må såhär dåligt av svinsprutan visste jag inte om. allt kom som en bomb igår kväll. innan det var jag bara lite öm i armen. nu har jag asont i armen, skitklen i kroppen det liksom kryper i hela mig så sova har jag ej kunnat göra. ont i huvudet har jag och trött är jag. KUL. vad är det man har fått in i kroppen egentligen? meeen det är väl bättre än att kolavippa i baconfebern. :)

nu har jag vart på möte på kunskapsporten. nu har jag bestämmt mig.
i vår pluggar jag till undersköterska på distans. börjar 14 januari. mötet idag handlade om första kursen. eftersom jag validerar så kommer nog detta gå ganska smärtfritt till. plus att den går efter min pipa. mmm känns faktiskt ganska bra. :) var på tiden att jag kom underfun med detta, dumt och inte ha gjort det 4 år tidigare!

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0