utbildningar

ooh my gooood, varför ska man vara så himmla komplicerad?

nu har jossan och jag setat och kollat på utbildningar i säkert 2 timmar. det finns såååååå mycket jag vill. önskar att jag visste exakt vad jag vill göra och vad jag vill bli. vad vill jag ha för titel?

jag vill ena stunden hålla på med kläder. gärna rita dom, eftersom jag faktiskt är riktigt duktig på det. andra stunden vill jag hålla på med allt som har med hälsa och sånt trams att göra, sånt som jag brinner för. och tredje gången håller jag på och kollar om jag skulle klara testerna för polisyrket. ZZZzzZZzzZZzzZZzZ... går dom att kombinera? :)


sen har man ju drömmen att starta eget.


önskar att jag hade samma go som syster rebecca... hon visste EXAKT hur karriärstegen skulle klättras.

hon jobbade som vårdbiträde, kom på att hon ville plugga till sjuksyster, gjorde det, fick jobb i uppsala, kom på att hon ville bli ambulanssjuksyrra, kom i på utbildningen, klar till sommaren och har redan jobb. jag menar hur skönt vore det inte att veta exakt hur man vill ha det och följa sina mål och drömmar på en gång. inte hålla på o vela som jag. snark.


men jag ska.... :) jag vill :) och jag kan :)


Kommentarer
Postat av: Lindha

Du kan göra precis vad du vill baby, the world is yours!!! <3

2009-05-05 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0