torsdag

hej o hej.
blev lite sent igår, men fan va bra det gick. jossan och jag var som sagt in till v-ås och sålde smycken på arwer bil. dom hade nån kvinnodag och dom var cirka 60 pers. gick bättre än vad jag trodde och vi sålde ju massor. för flera tusen faktiskt :) inga dåliga försäljare vi inte. det var faktiskt hur kul som helst. (och gratis mat, vin) hii.
trodde dock att vi skulle behöva övernatta där. för när vi skulle åka hem så var bilnyckeln borta. OCH  vi hittande den inte. letade egenom alla väskor hundra gånger utan resultat. och jossan gick in för att leta vid vårat bord där vi stått hela kvällen. men icke. meeeeeeen så hittade hon den. oooh. låg i nå ytterfack. det hade slagit mig sisådär 10 ggr att ååh vad fan gör vi nu. kallt är det också. asså shit, hur fan ska vi komma hem. haha. slutet gott allting gott. :)

så har jag juh lovat lite bilder från babyshowern. lägger upp några här, annars har ni hela faderullan på facebook.








underbart trevligt var det!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag blir tårögd!! Gud vad ni är gulliga mot varann :D

2009-05-14 @ 11:24:12
URL: http://madeleineaxelsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0