torsdag

heeeey lovers! whats crackin?

om det var sandra och hennes förskoleklass som väckte mig genom att vara på gården bakom mitt hus då jävlar! haha. helt underbart att vakna av skrikande barn som härmar fåglar och ja fan vet allt. buuuu. ;)

har iaf redan vart uppe vid lockmora och sprungit ett varv. ssåååå nu känner jag mig nöjd. tror jag ska orka med det imorron också. då har jag vart duktig denna vecka och förtjänar en alkohol-lördag! :D heeehe.

nu ska jag duscha, sen åka upp på ica och kolla om de har jordgubbar. ta ut pengar för min eyeliner jag köpt av oriflame. köpa biljett till yran på lördag. hmmmm... ja det var nog dagens måsten.

MIMMI: kan jag låna din locktång på lördag??? :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0