torsdag

för mig är det liksom en helt vanlig torsdag, jobbar ikväll och hela dagen imorron. känns så konstigt när alla på facebook skriver: VIN IKVÄLL. FEST IKVÄLL. jag vill väl med. är iaf ledig både lördag och söndag :) sköööönt.

har nog även bestämt datum för min enda semester i sommar. åker till oslo v.30. måndag till torsdag. så det ska bli skoj. hoppas bara att lindha är ledig nån av dagarna så man får dricka vin och gå ut och dansa :) och så har vi juh lovat grabbarna på posten att komma och hälsa på med fika i sommar! så det måste vi juh göra! ska bli askul. hihi. sen så vill jag sitta på en filt i parken med alla från "förr".... grilla, skåla, spela fotboll osv osv. så människor från oslo från min tid, boka inte in nått annat då :D hehe. jag lääängtarrrrrrrrrrrrrrrrr. gå på stan. äta på bagels & juice. ut och gå långisar! åååh vad jag saknar! kom över mig nu! :(

brudarna bangade igår så det blev sandra och jag som gick en långis, och kollade på grays. :) men va fan, vi hade det juh toppmysigt! idag vill gänget äta lunch, men attans, jag har juh som sagt minus på mitt konto.. hehe. LÖÖÖÖÖÖN!KOM!! jag är för tillfället så extremt fattig! jag har inte ens råd med bröd o vatten ;)

love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0