tjooo.

vilken dag, vilken härlig dag. mallan, jossan o jag har solat nästan hela dagen här på baksidan. awesome. :)
så för att inte skryta har man juh fått en lite brunare nyans på kroppen. för det har faktiskt vart bikinivarmt i kungsan idag.

och nu ligger jag här och har lite besluts ångest. sandra tycker att jag ska följa med på b-lags matchen klockan 19. vill jag det?? eller snarare orkar jag det?? har juh vart vaken sen 5 imorse. hmm. kanske. vettifan. bestämmer mig sen.

vad har jag annars gjort idag??
*dammsugit? ja
*tvättat golven? ja
*dammat? ja
*tvättat? ja
*lagar mat? ja
*storhandlat? ja

med andra ord, en mycket effektiv dag - trots allt slappande i solen. MVG! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0