tisdag!

svättigt. tog mig ett löptur i lockmora nyss! så jäkla fint däruppe. ska jag fan fortsätta med. gick nämligen upp till åsen först för jag tänkte att jag tar ett varv där, men när jag kommer upp dit ser jag att hela skolan också tyckte det var en bra idé. såååå njeeee... jag drog! :)

en irreterande sak hände iof: min i-pod skulle juh såklart dö med 1,8 km kvar. buuu

första rundan i kortärmat. det är fan värt att skriva också. det är toppen kanon väder idag med. soooola.
men först ska jag äta frukost. JORDGUBBAR MED MJÖLK. ahh.

tjejkväll hos mimmi ikväll. med en lååångpromenad innan. sen åker jag dock och jobbar kl 9. :) men jag överlever.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0