tisdag

hej o hej.
ingen sol idag heller, kunde man ju förstå ;)
men resten av veckan blir det väl sol eftersom jag jobbar ons, tor, fre. å regn i helgen ;) hehe- jag är juh ledig då.
yeah yeah.

håller på att förbereda lite mat.
men han skulle juh tydligen till tandläkaren idag. så det blir käk klockan 16. jag ska ifa tända grillen idag och göra protest mot vädret. har marinerat kycklingfilé. :) gött. tror jag dessutom tänker göra potatismos på de potatisarna som är kvar, har vart så himla sugen på det den senaste tiden. men det går väl. grillade kyckling m mos. kan alla andra äta grillad krov m mos så :D

funderar skarpt på om jag ska ut och springa på åsen idag med... det var så skönt igår. det gäller att ta sig dit bara. usch jag saknar redan aerobicen. är inge bra på att träna utan bestämda tider. dessutom är ut och springa INTE min typ av träning. man gör liksom samma sak hela tiden... hmm jag får se, har juh ett tag på mig att bestämma mig. :)

ja just ja: jag tackar idioterna som körde på gatan och tutade klockan 1 inatt. hade lyckats somna precis och väcktes av er. så ja jag somnade om vid 4. TACK! så nu är jag skittrött. buu.

ha en bra dag! puss puss

Kommentarer
Postat av: Tess

Ses på söndag kl 18 så får du en tid att träna på. Barmarksträningen är faktiskt kul =)

2009-05-19 @ 22:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0