söndag

yeees jag fick ledigt imorron... funderade och funderade i hundra år om jag vekligen skulle orka med att jobba dag, heeela dagen imorron. att pendla dag och nattarbete... tog mig friheten att iaf be dagtjejerna idag ringa och fråga alla vikarier om de kunde ta mig a-tur imorron. och det var nån tapper själ som tog den. så nu blir det nattjobb tis, fre, sön. :) det blir nice. och jag är nöjd! och så mycket i pengar förlorar man faktiskt inte. tycker faktiskt att jag ska tänka på min hälsa i första hand. :)

jag bangade att åka till jossan idag. såklart jag ska hjälpa till lite mer men idag orkade jag inte helt enkelt. är trött. vill bara ha söndags mys. hench är på match i örebro och kommer väl hem vid 20.00. men en vinst hoppas jag. jag sa att dominte behöver komma hem annars. nu får det vara slut på losandet. men innan det hoppas jag på en promenad med jossan och mallan iaf. :) vill komma ut och få lite luft. men då måste nån dra ut mig! ingen som helst självdisiplin idag.

så vad sker i veckan?? ska ut och springa 2 dagar har jag bestämmt. tjejkväll. promenader. måla! städa hemmet. storhandla när lönen kommer. köpingsfesten på lördag. osv osv. låter bra det!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0