söndag

ooh hade en super skön dag igår... har vart så trött denna helg så ligga och kolla på gossip i min ensamhet var inga fel måste jag säga.
sen när H kom hem från matchen så var han sugen på snabbmat, så vi mötte upp mimmi och jocke och gick ner på "stan". där satt vi och kollade in alla muppar som gick förbi maistro ;) fan vad det är kul att kolla på folk, för det finns folk till allt. (och nej jag vill inte veta vad folk säger om mig när jag går förbi maistro)
mm vi hade iaf en riktig myskväll vi fyra.. vi kollade även på handbollsfinalen... ojoj vilken match. synd att e-tuna förlorade..
vi kollade även in mimmis åka till bb vaska, vilka kläder dom ska ha med sig. och världens minska blöjor. inte lång tid kvar nu! så spännande. och kvällen avslutades med en skön kvällspromenad. :)

så vad sker idag, söndag!?
har marinerat fläskfilén, och gjort iordning en rabarberpaj. för klockan 6 ikväll kommer gänget på grillmiddag! :)
hoppas dom blir nöjda och glada! kanske är sista helgen som lindha binda är hemma, för hon åker nog till oslo nästa helg och vem vet när hon kommer hem nästa gång :( så ingen träning i valskog för oss ikväll, tycker detta är viktigare :) visst! kom tidigare så kan vi gå ut å gå. jajajajaaaa.


fina fisken. visst!? :P

nej nu ska jag damsuga huset, sen ska jag kolla på sista avsnittet av gossip.
skön söndag på er!

love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0