onsdag

på något sett blev det helt fel igår när barbro och jag diskuterade jobbtiderna jag skulle gå. var/är helt säker på att hon sa 7-16 idag onsdag.... men det var tydligen imorron. som tur är så hade tjejen ringt sig sjuk idag med, så jag fick jobbtiden 7-12 iaf. puuh. dessutom var det redan insatt en för henne. så innan hon hann komma till jobbet imorse fick jag ta den eftersom jag redan var på plats! TUR! kul och gå upp till klockan 7 i onödan.
har juh inte fått skitmycket sömn eftersom det var ett smarkskaft som ställt klockan på ringning sisådär klockan 3 inatt. haha. :)

jahapp ingen aerobocs idag, känns tråkigt!
men imorron mina kära ska vi ha "uppvisning" innan barngympan för föräldrarna och försöka värva lite nytt kött till gruppen. :) sen ta spåret eller nå i valskog så inte bilfärden känns onödig! blir aningens tight med tid asså. slutar klockan 16, sen så ska vi sammlas i salen i valskog klockan 16.45. hur ska det gå till liksom? när ska jag hinna käka? :)

näee, nu ska jag förbereda maten. koka potatis. för idag blir det sill. :P mumma.

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0