onsdag

oooh vilken låååång dag det blev på jobbet.
och satan i gatan vad det är varmt i alla lägenheter. nä usch å fy vad jag längtar då det bara är nätter att jobba. :)
har vart in till västerås med en gubbe idag, hela långa eftermiddagen. taxi in och taxi hem.
grejjen var bara den att hon som vi skulle till hade förväxlat oss med en tid nästa vecka som lämnat återbud, så där satt vi och väntade i onödan. så när hon väl kom så blev det ett snabbmöte. det som skulle ta 1 timma fick ta 40 min. ye ye inte mitt problem. men annars gick det bra. dock fick jag ingen lunch.

ikväll blir det promenix med brudarna. sen grays hos sandra.

ha en bra kväll!
kram/mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0