onsdag

oooh jag hann inte skriva igår. direkt efter jobbet så skulle vi sammlas hemma hos sandra för att överreska mimmi med en underbart härlig babyshower. det blev toklyckad, och mimmi hade inte anat nått. skapligt chockad brud, och visst kom det lite glädjetårar?! ;) oooh det blev en skitbra kväll. ska lägga upp bilder när jag kommer hem från jobbet om jag hinner, annars gör jag det ikväll.
becca är nämligen på G in till kungsör med hojjen. så jag vill juh hinna träffa henne. åka med bak kanske?? ;) hihi.

ska till västeås ikväll med jossan och "jobba". ska sälja magnet smycken på nån fest för ca 60 personer. såg en bra chans att tjäna lite extra pengar! :) hihi. perfekt. och kul. kan juh inte så mycket men det är väl bara att spela med.

nu ska jag jobba vidare!
som sagt, jag har massor med mummsiga bilder från igår så vänta.... :)

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0