nattjobb

här sitter man på jobbet och klockan är bara 10:10.. zzZZzzZzZZ. det betyder att det bara har gått 1 h på mitt 10 h långa arbetspass. men det ska nog gå bra. ser mest fram emot att klockan ska bli halv 12 så jag får äta upp min efterlängtade äggmacka :) hehe.

såg idag att dom även har dragit pengar från kontot för resterande saker som var kvar på resan. så nu är husbilen kirrad på nya zeeland, busspasset i australien, hotell för 2 nätter i början på varje nytt land. plus att vi även är hel försäkrade. så nu är det bara att spara, jobba, spara, jobba för alla nöjes/mat/sovplats pengar! :D jag tror på detta. wiihoo.

lördag imorron. innebär fotboll på runevallen. :)
hoppas få med mig tjejerna... på va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0