måndag

såg att det hade regnat när jag gick upp idag, sååå skönt, det behövdes verkligen, galet mycket pollen iår... lite mer regn så är skiten borta :) plus att det är så himmla torrt överallt.

följde med ut i båten igår och drog upp näten dom laggt ut. 3 gösar fick dom upp, som jag tog med mig hem, så nu ligger firren i ugnen och väntar på att H ska komma hem på lunch!
dom andra ska vi ha till bättre dagar då vi ska grilla dom :D gaaah, det är så göötttt. mälargös.

annars tänker jag inte göra speciellt mycket idag, är trött. inte så mycket energi allt.
borde dammsuga och damma, men jag väntar på att H ska få arslet ur vagnen och faktiskt göra det själv, eller komma på den briljanta idén att vi kan göra det tillsammans... har nämligen gjort allt själv de 4 senaste veckorna... ZZZzzZZz :)
det är inte jag som är alergisk heller... hmm. skam den som ger sig!

nu matsällskapet hem.
tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0