måndag

jahapp här sitter jag och väntar på att mina ägg ska koka klart så jag kan äta lite frukost!
blir en långpromenad med jossan sen. skönt. :)

kvällen igår var toppen. H o jag, jocke mimmi och bäbis, lindha o jossan.
blev många skratt, åt vissa sångtexter som på nått sätt blev lite fel, åt en viss bzz bzz reklam där persbrandt var med (eller hur var det) hahaha. jossan blev kvar till sist, där vi kollade klart på filip pch fredrik... ganska bra program igår.

vad händer annars i veckan. jobb tisdag och onsdag. sen nattarbete fredag och lördag! soft.
blir lite träning. promenader. mys. tjejkväll. mm. kan nog bli en väldigt bra vecka.

tjo.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja vilken tur att du såg de.. vem ser inte lixom?! ;) ses gumman.. pusss

2009-05-11 @ 09:46:20
URL: http://camillabackman.blogg.se/
Postat av: Lindha

haha men vafaan, ja skämtar inte att jag såg persbrant i reklmen!!! :)

2009-05-11 @ 12:17:34
Postat av: David!

haha så hela planen var att resan skulle vara kortare? ;) Vad vill du plugga darl?



Jo sista tentan, har dock ett "arbete" som ska vara inne den 3, inga föreläsningar, bara det.. så det blir bra.! :)



Puss

2009-05-11 @ 15:57:37
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: David!

Okej men berätta mer sen då, vilken stad är utbildning i? Ky-utbildning?



Jo jag längtar hem, eller både och, finns saker som gör att jag inte längtar hem, men längtar nog hem till vänner och vissa saker, men inte västmanland i sig. :) svårt att förklara.

2009-05-11 @ 16:21:17
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0