målarmästare ;)


flinka jenta ;)

har spenderat eftermiddagen hos familjen wikholm idag. har målat och målat, så nu är det vitt och fint kring dörrar, fönster och lister. tänk att lute arbete kan vara så trevligt om man gör det med vänner.
blev bjuden på pizza också. cicci, jossan och jag var iväg och köpte 3 familjepizzor. hmm, pizzasnubben frågade liksom om vi skulle äta där eller ta med??? öööh??? ser vi ut som 3 tjejer som ska moffa i oss pizza för 10 pers? thanks a lot ;) hehe. och mitt underbara armband fick jag med mig hem idag också för att jag var med och sålde magnetsmycken i v-ås förra veckan. älskar det! och så håller jag mig förhoppningsvis frisk också. om man nu ska tro på sånt. :D

klockan är halv två - här är ekot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0