lördag

trodde juh på en ledig helg, men icke. ringde från jobbet igår kväll vid 9. så nu ska jag jobba inatt, så vi gör ett byte kan man säga. jag tar hennes lördag idag, och hon tar min nästa helg! känns aningens tugnt just för tillfället men nu slipper jag förlora 1000 spänn. :D gott och ont.
det som blir drygt är att jag får penla så mycket i dag och natt arbete och det mår man juh inte toppen av. jobbar juh liksom hela dagen på måndag. jaja, snart får jag vara ledig i 2 månader ;) hehe. plus att detta är lönen jag kommer få fär bästa månaden juli :) inte fy skamm.... yeah! alltså inte klaga! är jag trött så får ni väl slå till mig!

ska till familjen wikholm idag, ska hjälpa till att måla invändigt! så nu har jag letat fram mina renoveringsbyxor och är redo för kladd :) hehe. så nu sitter jag här och väntar på att hon ska rings och säga att jag får komma. spännande.

ja det är min lördag det. och imorron blir det först att sova bort halva dagen. sen vet jag inte än...


trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: David!

Usch Ja, hemskt att pendla mellan dag och natt... Förstår inte hur du orkar :)

2009-05-23 @ 12:41:21
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0